Nazovite nas 0800 024 023

Marketing je sastavni dio svakog poslovanja jer se bez dobre marketinške strategije teško probiti i opstati na tržištu. Ako ste i vi jedni od onih koji su to shvatili, onda ste na pravom mjestu.
Živimo u doba u kom su dobro poznate marketinške metode već odradile svoje, a konkurencija je sve veća. Postavlja se pitanje: “Na koji način privući potencijalne kupce i istaknuti se u masi?”

Odgovor leži u modernim tehnologijama koje će vaš proizvod ili uslugu plasirati daleko ispred konkurencije.  Jedan od takvih noviteta upravo je VR, odnosno virtualna šetnja, posebno zanimljiva jer potencijalnog klijenta može virtualno prenijeti u vaš poslovni objekt. 
Čak 81 posto kupaca istražuje proizvode i usluge online prije negoli donesu konačnu odluku, stoga je svaka informacija koju o vama pronađu na internetu od izuzetne važnosti.

Kliknite i pogledajte o čemu se radi

Vinotel Gospoja
Vrbnik
Kalmar
Rijeka
Vezo Commerce
Labin
Hotel Chersin
Fažana
Hotel Peteani
Labin
Taxy Boat 360
Rovinj
VIRTUALNA ŠETNJA IZ ZRAKA
Virtualna šetnja iz zraka zapravo je niz panoramskih fotografija Vašeg okruženja i Vašeg poslovnog prostora iz ptičje perspektive.
Virtualnom šetnjom iz zraka možete klijentima omogućiti uvid u prekrasan pogled s terase restorana ili konobe ili kako izgleda presjek Vaših radova snimljen odozgo.

Uronjen u vizualno okruženje od 360º horizontalno i 180º vertikalno, potencijalni će klijent dobiti mnogo više informacija nego iz niza statičnih fotografija.

Grad Rab
Rab
OPG Šuran
Rovinj
Cattunar
Brtonigla
Restoran More
Supetarska Draga
Rent a boat Astarea
Poreč
Mr Fit
Pula

5 ključnih koristi virtualne šetnje

1. Klijent zna što ga čeka

Uz mnoštvo web stranica na internetu kupca je potrebno maksimalno zainteresirati upravo za vaš proizvod ili uslugu. Postavite li uz informacije i virtualnu šetnju, on će sa svog računala ili smart phonea u nekoliko klikova steći dobar uvid u ono što ga očekuje u vašem objektu. Virtualnom šetnjom možete pokazati svoj interijer i asortiman, pa čak i prenijeti atmosferu vašeg prostora, a korisnik ga može razgledati iz svih kutova i smjerova.

2. Zbog virtualne šetnje posjetitelj će se na stranici zadržati i do 40% duže

Virtualne šetnje pobuđuju interes posjetitelja web stranice, a ujedno su i ključna stavka prilikom donošenja odluke o kupnji. Omogućujući korisnicima da slobodno istraže vašu lokaciju, smanjuje se njihov skepticizam i budi osjećaj povjerenja uz povećanje informiranosti, a sve kroz dinamičan vizualni sadržaj.
Posjetitelji ostaju i do 40% duže na web-lokacijama s virtualnim šetnjama u odnosu na onime koje ih nemaju što može dovesti do više upita, a samim time i bolje prodaje ili posjećenosti

3. Virtualna šetnja povećava broj posjećenosti stranice

Spomenuli smo da virtualne šetnje povećavaju vrijeme provedeno na stranici, zbog čega stranica na kojoj je prikazana vaša virtualna šetnja dobiva više na relevantnosti od strane Googlea. Što znači će bolje izlaziti na tražilicama i da će biti još više posjećena. Stranice s virtualnim šetnjama dobivaju 87% više prikaza od onih bez njih što donosi  povećanje prodaje.
Virtualne se šetnje mogu gledati i dijeliti s bilo kojeg računala, pametnog telefona ili tableta, a jednostavno se ugrađuju na vlastitu web stranicu, YouTube kanale i Google Business View. 

4. Virtualna šetnja osigurava 130% veću vjerojatnost kupnje kod mladih ljudi

Mlađe generacije, odrasle u doba interneta i tehnologije očekuju instant zadovoljstvo i informacije na dohvat ruke. Iz tog razloga, vjerojatnost da će netko između 18 i 34 godine života kupiti vaš proizvod ili uslugu, odnosno posjetiti vaš restoran, raste za 130%  ugradite li na vaš oglas virtualnu šetnju.

5. Osjetit ćete razliku za manje od četiri tjedna

Za razliku od drugih digitalnih sadržaja kojima treba i po nekoliko mjeseci da bi opravdali ulaganje, isplativost virtualnih šetnji vidljiva je u manje od mjesec dana. U cjenovnom su u rangu profesionalnog fotografiranja, a učinak im je daleko veći. Statistika koju smo naveli dokaz je da je virtualna šetnja isplativa investicija u što će vas uvjeriti porast prodaje i rast posjeta na vašoj web stranici.